How very intriguing!

Astrouppsatsen är färdig nu. Phweeeeew. Jag måste säga att jag finner strängteori vara oerhört fascinerande. Så vackert. Jag är sååå glad att jag hittade en hemsida med en programserie som innehöll precis det jag ville veta och förklarade så att jag förstod. Okej, populariserat till max, men om man vill förstå något som man inte har några förkunskaper om så måste man väl börja någonstans? Tack Brian Greene! Du räddade min uppsats.

Även om det tog halva natten att skriva den. Det känns som när vi satt uppe och skrev labbrapporten på forskarskolan, haha. Those were the days. Nu ska jag nog lufsa i säng. Jag kommer att vara zombie imorgon. Men jag är klar med uppsatsen!!! Jag är mäkta stolt över den, och mig själv. Godnatt!


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0