Konsten att misslyckas

Det var balträning idag. Jag blir alltmer medveten om faktumet att jag kan inte dansa. Jag bara skadar folk, inklusive mig själv. Så förlåt mig för att jag snubblar över allt och alla och är allmänt grinig när det kommer till wienervals. Äh, men jag ska göra mitt bästa för att lära mig det här, balen sägs ju vara väldigt kul när allt kommer omkring. Klänning och tjaffs måste jag ha på mig med... Tvi, jag vill hellre ha frack i så fall. Men då kommer väl mamma och faster att strypa mig... Ah, det löser sig nog på något sätt, även om jag förmodligen kommer att bli ganska yr på vägen.

För övrigt så har jag en hektisk vecka framför mig. Eller nej förresten, tre och en halv hektiska veckor. Projektarbete. Suck. Snarare KONSTEN ATT MISSLYCKAS.

Kommentarer
Postat av: Niclas Ohlsson

Men sabla pessimist! Det kommer att gå bra! (fast jobbigt kan det ju vara ändå)
Tycker dock synd om dig, så om du vill att jag ska dyka upp med lite hembakade chockladbollar en särdeles seg pluggadag får du säga till ^^

2008-02-11 @ 00:19:06
URL: http://www.readmedotnow.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0