Back on track (bokstavligt talat)

JAG HAR KÖRKORT! Yessss! Jag klarade faktiskt uppkörningen. Trots att jag var dödligt nervös för att misslyckas och gick igenom scenarion där jag gjorde fel om och om igen i huvudet och gjorde små halvlyckade försök att lugna ner mig själv och tänka positivt. Det kanske lyckades ändå. Ah, denna lättnad! Körningen är godkänd. Vilka vackra ord.

So... I'm back on track, then? Tja, påväg i alla fall. (Notera två ordvitsar i rad, med tanke på körkortet.) Det känns som om mitt psykiska tillstånd går mot ljusare tider. Om jag bara tar det lugnt och väntar så tror jag att motivationen är påväg tillbaka. Om inte annat känner jag en överväldigande lust  (ja, behov, mer eller mindre) att skriva igen - ett gott tecken.

*rejoicing*

Kommentarer
Postat av: Niclas Ohlsson

Wiiieee!
*Gratulationskram*

2008-01-30 @ 11:57:48
URL: http://www.readmedotnow.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0