Turning time right

Time flies faster than pigs with wings. Det är bara tre dagar kvar av jullovet. Min dygnsrytm har förskjutits till sitt naturliga läge: gå och lägga mig vid 4- eller 5-tiden och sedan sova till halv två. Härligt. Dessvärre stämmer inte min inre klocka överens med resten av världens, så jag får väl försöka vrida tillbaka dygnet nu... Argh. Morgnar spenderas bäst sovandes, enligt min åsikt.

Sorgligt nog är det dags nu - att ställa in mig på att vara aktiv och få saker gjorda. Jag måste verkligen. Farväl, vintersömn. Snyft.

Nåja. Någon liten ljuspunkt finns det åtminståne. Det snöar! Wiiiiiie! Äntligen. Ska se om jag inte kan leta fram skidorna och ta en liten tur innan skolan börjar. *går ut och gör en till snöängel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0