Angående vackert väder

Äntligen! Det s.k. vackra vädret håller på att ersättas av en uthärdlig temperatur och svalkande vindar. Halleluja. Hettan höll på att ta död på mig. Värmen har (som den alltid gör) gjort mig apatisk, jag har inte orkat göra någonting idag förutom att läsa några sidor. Först vid tre orkade jag masa mig ur sängen, sedan tog det två timmar innan jag hade ätit frukost, och ytterligare två innan jag hade duschat och klätt på mig. Inte blev det bättre av att jag gick till garderoben och upptäckte att nittio procent av mina kläder är svarta. Sen när har det varit så? Efter lite grävande insåg jag att de få vita plagg jag äger var i tvätten, men vid det laget hade jag gett upp tanken på att över huvud taget gå ut idag. När solen har gått ner, kanske. När det går att tänka igen. När jag har vaknat till liv...

Och myggjävlarna ska nödvändigtvis äta upp mig också. Har jag sött blod, eller varför kan de inte bara lämna mig ifred? Gah. Jag hatar sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0