Cleaner of Foul Surfaces

Första dagen på jobbet är avklarad, och jag kan stoltsera med min nya (självuppfunna) titel:

Winterdragon - Cleaner of Foul Surfaces

Vik hädan, smuts! Jag har en dammvippa, och jag tvekar inte att använda den.

Ja... Något måste jag ju tänka på när jag städar... Med min livliga fantasi blev det faktiskt rätt kul, men jag känner hur trött jag är i kroppen efter att ha kånkat bänkar och stolar fram och tillbaka halva dagen. En sak är då säker, jag kommer inte att tappa kondition i sommar. Nej, nu ska jag nog snart gå och lägga mig så att jag är redo för ännu en dag av smutsbekämpande i Renlighetens tjänst.


Kommentarer
Postat av: Pingvin

Det låter ju...kul.. eller nåttt. Men jag ska väll inte säga nått med tanken på vilket SKIT jobb jag har, bokstavligt talat XD Hoppas du får kul iallfall. Vi får försöka ses i sommar nått

Kram kram

2008-06-25 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0