Imorgon händer DET!

Gulp. Imorgon tar jag studenten! Halv sju ska vi samlas för fotografering och champagnefrukost i trädgårdsföreningen, så det lär bli en lång dag. Och jag ska både hålla tal och vara med och spela Wind in the Willows på avslutningen. Hjälp. Vädret lär bli helt okej i alla fall, jag hörde att det kanske skulle åska på förmiddagen. Tufft. Men men, inte ens stekande sol kan förstöra dagen imorgon. Det blir nog en kul dag, vårt flak kommer att ha snyggast lakan i alla fall. Haha, undrar vad sammarna kommer att tycka om dem... Undrar om de låter bli att driva med oss för att de är så snälla eller för att de helt enkelt inte kommer på något lika smart? Naturare äger, helt enkelt.

Angående studentmössa så hade vi mösspåtagningsceremoni i tisdags, och sedan dess har jag vandrat runt med min studentmössa på. När jag gick på stan påväg till skolan igår mötte jag en mamma med en unge i en barnvagn, när ungen får syn på mig och utbrister: "Titta mamma, en kapten!" Varpå mamman svarar: "Nej, det är en student." Heh. Jag antar att Sanna hade rätt ändå.

Kaptensliknande?
Kaptensliknande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0