Microsoft Word

Oerhört konstruktiv kommentar av Word...

Har jag någonsin beklagat mig över hur värdelöst Microsoft Word är? Inte är det roligt att skriva labbrapporter i, i alla fall. Jag borde förmodligen skaffa mig ett bättre program, men jag har en känsla av att ett bättre program skulle vara helt omöjligt för mig att förstå och använda, ignorant som jag är inom områden som rör datorer över huvud taget. Så i väntan på att någon pedagogisk datanörd förbarmar sig över mig får jag väl hålla tillgodo med det obeskrivligt eminenta Word.

Lite roande är det ju i alla fall. Jag tar kommentarer i stil med ovan som en komplimang. Yay, jag skriver invecklade och byråkratiska labbrapporter!


Kommentarer
Postat av: Johan

Gör som jag använd Openoffice istället!! Har inte råkat ut för det någon gång sen jag gick över! Sen är openoffice gratis också! (www.openoffice.org)



Annars har jag för mig att det ska finnas ett system som heter LaTeX som är till för just rapporter. Aldrig använt dock.

2008-10-28 @ 21:39:55
URL: http://alleinsora.blogg.se/
Postat av: Winterdragon

Ah, tack, ska försöka ladda ner det, när jag lärt mig något mer om hur Linux fungerar. ^^

2008-11-03 @ 23:20:21
URL: http://winterdragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0