Glädjande nyheter

Wiie, jag har så väldigt glada nyheter! Först och främst, Tentan med stort Å (som i ångest) är nu avklarad. Och jag tror faktiskt att det gick vägen! Den var lättare än de två föregående, och det var bara en uppgift som jag över huvud taget inte visste vad jag skulle göra med. Så om nu inte matematikerna rättar tentorna så elakt det bara går, så borde jag ha ett godkänt! Yay!

Det hade i och för sig inte varit fullt så livsnödvändigt som jag trodde. När jag kom hem till lund låg det nämligen ett brev från CSN och väntade på mig. Brevet sa att de hade beslutat sig för att jag skulle få studiemedel för i höst och i vår ändå, även om tentan gick åt skogen. CSN har visst förmåga att vara barmhärtiga ibland. Tjoho!

Hursomhelst, dessa två mycket glädjande händelser utgör dock bara en liten bråkdel av min lycka. Jag skall nämligen få en kattunge!!!!! Ja! En liten underbart söt hona, som jag får hämta om tre veckor. Som jag längtar! Åh, lycka, lycka, lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0