Terminsstart nalkas

Yay! VG på mattetentan! Jag slipper skriva tentan en fjärde gång! Rejoice, rejoice!

Så. Det var det. Nu börjar snart terminen. På tisdag har jag mitt första upprop. Jag skall läsa astronomi i höst, wiie! Hoppas jag. Det märks att terminen snart tar sin början i en stad som lund. Gatorna är fulla av teknologer som nollas, och av studenter som jagar kurslitteratur och cyklar som galningar. Mig inräknad. Korridoren är redan fylld av folk, utbytesstudenterna byts ut, folk försöker hitta någonstans att bo och technodunket är igång igen. Jag är visserligen ytterst glad över att inte vara hemlös, men åh vad jag skulle vilja hitta en egen lägenhet snart. Pleeeeaase!
Press ENTER to look up in Wiktionary or CTRL+ENTER to look up in Wikipedia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0