Meningslös information

Note to self: att elda upp ett kex bara för att jag var nyfiken på dess förbränningsegenskaper var en dålig idé. Det stinker fortfarande, och jag har vädrat i tre timmar.

...

Att beräkna gränsvärden håller på att driva mig till vansinne, tycks det, att döma av hur absurda saker jag börjar betrakta som underhållande. Relativt matten är det mesta skitkul just nu. Som att smita ifrån det hela och skriva det här, till exempel. Oh well, slut på klagande, tillbaka till asymptoterna...

Kommentarer
Postat av: Ingo

Att undersöka sakers förbränningsegenskaper är ett ädelt projekt och bör alltid utföras :P

2009-03-13 @ 11:49:43
Postat av: Sara

Stackars kex :'(

Men jag har alltid varit nyfiken på samma sak så det bör alltså göras hemma hos någon annan? :P

2009-03-14 @ 16:45:14
Postat av: Johan

Been there! Och det finns ju bara ett sätt att stilla sin nyfikenhet. Ett tips dock: undersök inte chips på samma sätt om du inte har en balkong att göra det på.......

2009-03-14 @ 23:00:27
URL: http://alleinsora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0