Vårkänslor och annat elände

En dag skall jag sluta klaga, men tills dess skulle jag vilja säga: GAAAAH!

Inte nog med att det var morgon i morse, utan för att göra det ännu värre var några gubbar tvugna att borra i källaren så att hela huset skakade. Klockan kvart i sex! Monstruöst! De höll på igår också, och då lät det som om någon borrade rakt över taket till mitt rum, men när jag gick ner till tvättstugan i källaren upptäckte jag att det var där de höll hus. Akustiken i denna byggnad är bara konstig. Jag har ingen aning om varför de borrar eller vad de vill åstadkomma, men de verkar inte ha planer på att sluta än på ett tag. Och eftersom de förstörde min morgon så totalt orkade jag inte masa mig iväg till universitetet idag, så jag får plugga hemma. Wiie.

Jag börjar dessutom bli väldigt, väldigt rastlös vid det här laget. Inte bara på grund av allt räknande, utan för att jag inte har tränat på sex veckor. Nu när knäet äntligen börjar kännas tillräckligt starkt skall jag nödvändigtvis dra på mig en förkylning som hindrar mig från att träna i några veckor till. Blääääää!

Till råga på allt är det nu sommartid, några konspiratoriska djävlar har stulit en timme från mig bara sådär, det är soligt, varmt och ljust, och jag har vårkänslor. Vårkänslorna tar sig uttryck i att jag känner en överväldigande lust att hugga på folk med svärd. Åh vad jag saknar att fäktas!!! Bli frisk, bli frisk! Aaaargh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0