Världens ände

Nu är tentan över och jag har några lediga dagar. Äntligen, men det känns inte så bra att vara ledig som jag hade hoppats. För det första gick tentan förmodligen åt skogen. Matte är svårt, och jag lär mig för långsamt. Dessutom tycks jag ha svårt att riktigt släppa stressen. Men vad som är mest nedslående av allt är att jag känner mig lite isolerad för tillfället. Nu när jag väl har lite ledig tid är det ingen av mina vänner som har tid eller framför allt råd att komma ner och hälsa på mig. Inte för att jag klandrar någon, jag känner till studenters ekonomiska situation mer än väl. Möjligen klandrar jag SJ och deras hutlösa biljettpriser. Men jag känner mig mer eller mindre strandsatt här på världens ände. Det är nu fyra personer som haft planer på att besöka mig men som har inställt dessa på grund av pengabrist. Så jag får väl sitta här och ruttna i min ensamhet... Gnäll gnäll. Förlåt för det, snart kanske jag skriver något marginellt mindre ointressant i stället.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle gärna komma ner igen men tror inte pappa vill betala då det inte var så länge sen nu

2009-03-22 @ 18:36:23
Postat av: Sverker

Hej Tina!

Ett tag sen jag var inne på din magnifika blogg nu. Och jag vill jättegärna träffa dig..... snart! Men jag bor i Arvika. :O

Tänker på dig i allafall vännen.

Skriver ett längre mail till dig snart :)

Kram Sverker

2009-03-24 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0