Vad som händer i Lund

Wiie, ett nytt inlägg bara för att berätta vad som inte har hänt mig i helgen. Jag har nästan hållt mig borta från ockupationsfestivalen som härjar i Lund. Jag har ännu mer hållt mig borta från finalen av brännbollsturneringen på parantesen och den tillhörande megajättestora festen som efterföljde. Hela korridoren plus gräsmattan (numera lermattan) utanför är nu en enda röra, med ölburkar, öl, oidentifierbar vätska, glassplitter, lera, sönderslagna bokhyllor och bord, högtalare, presenningar och... Jag är glad att jag slipper vara med och städa upp eländet. Och tänker för hundrafjortonde gången att jag vill inte fortsätta bo på korridor i höst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0