Ko-herent rubrik (mu)

Tänka sig. Jag klarade tentan. Precis godkänt. Ja vad tusan, varför anstränga sig mer än nödvändigt? Nu har jag bara tenta del II kvar i morgon. Wihii, det är ju inte som om jag har pluggat mer till den. Men värt ett försök är det väl, I guess. Jag känner mig smärtsamt likgiltig. Not comfortably numb at all. Det är irriterande, och det gör ont i mig att inte bry mig mer. Kanske är det bra för mig med lite apati. Kanske är det förödande. Jag tycker inte om det i vilket fall. Labbrapportandet går också åt skogen. Men jag känner mig nästan frisk nu. Om bara min energi kommer tillbaka kanske jag kan börja anstränga mig något så när igen. Typ leva.

Nu är det november. Oktober var bedrövlig, låt november bli bättre. Det tror jag. Om inte annat så fyller jag 20 om några veckor. Då blir jag stor. Större. Äldre. Myndigare. Whatever. Jag vet inte. Ljudet fungerar på min dator igen. Jag är koherent som tusan. Nu bör jag gå och lägga mig så att jag hinner sova ett uns innan tentan och nya kursstarterna i morgon. Måndag. Blä. Säng. Mums. Spamalot! Ja! Nästa höst, då jäklar! Wiiie!

Nu, innan brainstormen övergår i en orkan: over and out.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag blir äldre tidigare än dig! Ha! Eller... det kanske jag inte är särskilt glad över egentligen. :P

Hoppas tentan går/gick bra.

2009-11-02 @ 14:22:08
URL: http://jixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0