Miseryyyy... Igen.

Argh, varför blir jag inte frisk? Min förkylning har visserligen gått över, men nu har jag hamnat i ett tillstånd av konstant trötthet. Inte bara standard höst-hängighet, utan hardcore sömnighet. Hela tiden. Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Det beror inte på sömnbrist, jag sover lagom mycket, möjligtvis något mer än jag borde. Det är väldigt, väldigt irriterande att vara jättetrött, dagarna igenom. Det börjar när jag vaknar, fortsätter när jag väl lyckats gå upp, och sedan bara fortsätter det. Konstant. Jag går runt och kämpar för att inte bara falla ihop i en sovande hög. Inte så lätt att få saker gjorda. Dels är jag för trött för att anstränga mig, och om jag ändå försöker tömmer det mig helt på energi. Damn! Vad är det nu som är trasigt i mig? Läkarna hittade ju inget onormalt! Jag vill bli pigg igen. Nu känner jag mig som en sömngångare. Hela tiden. What to do? Jag vet inte, orkar inte tänka konstruktivt.

Wake up, I only want to wake up
Don't wanna fall asleep now, but
I'm already dreaming...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0