Nöff nöff

Haha. Jättekul. Verkligen. Svininfluensa. Jag gick och vaccinerade mig trots att jag fått veta att vaccinet innehåller både hajleverolja och kvicksilver. Det känns ju sådär jättebra. Dessutom är jag rädd för att få nålar instuckna i kroppen. Nåväl! Jag vaccinerade mig ändå, och gick hem med en lång lista på eventuella biverkningar. Omkring 15 % skall få biverkningar, enligt vad listan angav. Givetvis är jag en av dessa. Varför skulle jag inte vara det? Feber, trötthet, svullnad och smärta kring sticket, stickningar i diverse kroppsdelar, sömnproblem, illamående, magont. Ja, och "sjukdomskänsla". De enda biverkningarna på listan jag inte har drabbats av är diarré och kräkningar. Halleluja! Det var ju liksom inte så att jag redan var helt sjukt trött på att vara sjuk! Blarg! Eventuellt kan jag trösta mig med att det inte är lika jobbigt som om jag faktiskt skulle ha smittats av den nya influensan utan att bli vaccinerad. Åh, vänta! Jag skall ju vaccineras en gång till! Fler biverkningar! Go me! Go me! Jag älskar mitt handlingsförlamade liv just nu!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Misstänker att jag hade svininfluensan förra veckan..hade de flesta symptomen för det ^^

2009-11-17 @ 16:41:51
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0