Nytt inlägg utan fantasieggande rubrik

Jag är en dålig bloggare igen. Jag har fortfarande ett liv, så brist på saker att skriva om råder icke. Möjligen mindre tid, fast det har inte stoppat mig förut. Inspirationsbrist? Nej, jag känner mig inspirerad och motiverad och allt det där. Möjligen inte energisk nog. Det jobbigaste med att få saker gjorda är att börja, och det är inte alltid jag tar mig över den där tröskeln. Vilket leder till stress stress, förnekande av stress, ännu mer stress och så vidare. Mental hälsa är inte min starka sida. Eller fysisk heller, för den delen. Har varit småsjuk hela hösten, vilket har hindrat mig från att träna, vilket i sin tur snart får mig att börja klättra på väggarna. Men energin går åt ändå. Jag har blivit antagen till Akademiska Kapellet, och är överlycklig över att få spela med orkester igen! Det var alldeles för länge sedan. Men att bota min svärdsabstinens får vänta till nästa termin, är jag rädd. För mycket att göra. Och, ej att förglömma, JAG HAR FÅTT EN KATTUNGE! Mer om detta inom kort. Mer om annat inom kort också, hoppas jag. Ovetenskapliga men icke desto mindre empiriska undersökningar har visat att min mentala hälsa tycks förbättras vid regelbundet skrivande. Nu kallar dock plikter såsom pluggande, så på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0