Skrivkramp

Idag var det nationellt prov i svenska. Skriva uppsats i fem timmar. Jodå, jag utnyttjade varenda minut, något annat hade jag inte räknat med att göra. Men jäklar vilken uppsats det blev! Det var kul att skriva, jag blev verkligen nöjd med den. Tursamt nog för mig hade det skett en miss i beställningen av provmaterial, så vi fick göra provet från 2006 istället. Det innebär att våra uppsatser inte kommer att vara sekretessbelagda som alla andras, och jag kan få tillbaka min. Yay! Visserligen hade jag inte behövt skriva en bra uppsats för att säkra mitt betyg, men jag tror ändå att det här var bland det bästa jag skrivit. Det var värt skrivkrampen.

Jag inser dock, med tanke på hur trött jag är nu, att det kanske var mindre smart att sitta uppe och prata med en viss person till klockan halv tre igår. *skratt* Men det var väldigt givande, jag fick en del uppslag som jag använde i uppsatsskrivandet. När provet var till ända gick jag ut och la mig i gräset. Det är en underskattad sysselsättning, att ligga på rygg i solen och titta upp i himlen. Jag hade glömt hur blå den var.


Kommentarer
Postat av: Pingvin

Vad hade ni för ämne att skriva om då? Själv tyckte jag att et var lite svåra ämnen att skriva om.
Haft det bra i Budapest????
PS: Ska jobba i helgen^^Första dán Spännande=)

2008-04-24 @ 18:48:47
URL: http://crazymummy.blogg.se/
Postat av: Winterdragon

Vårt handlade om Den Moderna Människan, vad hade ni? Oh ja, Budapest var jättebra, du borde ha fått ett vykort vid det här laget. :) Lycka till på jobbet, din sabla lyckost som fått jobb. :P

2008-04-25 @ 00:19:14
URL: http://winterdragon.blogg.se
Postat av: Pingvin

Vi hade om saga och sanning.
Japp tack så mycket för kortet;) Vi synes och höres
(P.S Har fått ett jobberbjudande till, det går bra för mig;)

2008-04-25 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0